Planetari

Eclipsi Solar Total

Sessió dedicada a descobrir els eclipsis en família per gaudir i preparar-nos per l'esdeveniment del segle

Planetari T4

  • Dimensions: 2,60m alçada x 4m diametre
  • Espai necessari: 6m x 6m x 2,80m (alçada)
  • Espai interior (gimàs...)
  • Punt de llum
  • Capacitat: Grup aula (infantil / primària)

Planetari T5

  • Dimensions: 3,20m alçada x 6m diametre
  • Espai necessari: 7m x 7m x 3,50m (alçada)
  • Espai interior (gimàs...)
  • Punt de llum
  • Capacitat: Grup aula (infantil / primària / secundària)


    Dins del planetari viatjarem fins al vespre i la nit del 12 d’agost per descobrir com es produeix el fascinant fenomen dels eclipsis. Aprofitarem aquest viatge per admirar la pluja d’estels de les Llàgrimes de Sant Llorenç, descobrir els planetes visibles en aquella època i reconèixer les principals constel·lacions de l’estiu.


    Planetari digital per gaudir i aprendre en família. Ens traslladem i el muntem al vostre espai per una jornada o més. El nostre objectiu és gaudir d'una experiència immersiva de coneixement i sobre tot en família!

    Per què en família? Per què si fem l'activitat amb un familiar adult, després podem continuar parlant sobre el que hem vist, compartir-ho amb altres familiars i seguir aprenent junts. Aquesta experiència pot ser l'inici de moltes altres aventures: podem anar junts a la biblioteca a buscar un llibre sobre l'espai, gaudir del cel en directe i admirar la Lluna i els estels. Així, el planetari es converteix en un punt de partida per explorar, descobrir i aprofundir en el coneixement, fent que l'aprenentatge sigui compartit i emocionant.